Saturday, July 18, 2009

Batrisyia gatal Gusi

semalam batrisyia dapat perangai baru...
dia gatal gusi pasal gigi nak tumbuh dah nampak bayang2 gigi dalam gusi dia.
semalam dia asik jelirkan lidah masa tgh main2....
aku xnampak pasal aku tgh tgk email dgn husband aku...
patu mak aku panggil tengok anak aku mak aku kata anak aku dah dapat perangai baru...
mak aku kata "zahra mai tengok anak hang ni dapat perangai baru dah...." nak tergelak aku tengok dia asyik jelirkan lidah...
tambah semalam orang ramai datang umah aku...
sepupu aku berkumpul di umah aku semalam mmg meriah...
batrisyia ngantok tapi dia xnak tido pasal orang ramai dia pun nak main...
tapi asyik bunyi je sebab ngantok...
last2 aku bagi susu xsampai 5minit terus tetido...
tapi tido pun xsampai setengah jam jaga...
sampai brapa kali semalam dia jap2 jaga...
aku nak tergelak tengok perangai dia...
tu la anak aku dah semakin aktif sekarang ni...
harap2 sihat la anak ummi ni....

1 comment:

azrina said...

hehehe...nampak gaya deq wa ada gigi dulu ler pada adam..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

my baby


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com