Wednesday, July 22, 2009

Tengah boring ni.....

waktu2 camni la naik boring je rasa mak n abh biasa la dgn pokok bungan pokok2 lain yang ditanam...
anak aku selalunya ptg2 cmna adk aku selalu dukung diluar kluar main...
waktu cmni la ank aku suka sgt bila bwak dia kluar main2 diluar seronok tgk permandangan (btol ke aku eja....)selalunya waktu ni la dia wat prangai ajk kluar...aku plak jenis mls nak kluar luar tapikalo naik motor ke dgn husband aku bawa dia ok la...
tapi nak wat camna husband aku tiap2 mlm blk lewat kdg2 dgn ank pn x sempat nak main.
kdg2 kalo ata blk batrisyia terjaga kalo dia dengar suara ata dia biasa la sehari x jumpa bila dengar suara je pun dah boleh terjaga dr tido biasa la 2 kan...
bila pikir2 waktu camni sunyi jer....rasa cm duduk sorang
2 plak walaupun mak n abah ada....(hehehe...) kdg2 waktu camni la mengantuk melanda....tapi xblh dh nak maghrib la....alahai boring btol la....
tambah2 ari ni ujan la...mata pun lagi berat la...
waktu2 cmni la jugak lapar tp nsb baik dh mkn ...(hehehe...)
hmmm xtau nk tulis apa dah...
ok la lain kali aku tulis lagi.....

ni la mak n abah aku dengan cucu2nya...

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

my baby


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com