Friday, July 17, 2009

meriah....

dah lama rasanya x menulis dalam blog ni...
bukan apa xtau la nak tulis apa....
batrisyia anak aku dah pandai buat perangai skarang ni
macam-macam peel dia...
baru-baru ni kakak aku blk mmg la best tp yg x bestnyer
anak sedara aku xnak kat asyik nangis jer....
dia cuma nak kat mama n papa dia pas2 dgn nanie dia je...
geram btol aku....
mungkin letih kot sbb baru sampai dari KL jauh 2 perjalanan bg baby...
aku rindu btol kat dia tp blk2 xnak kat aku...
nasib aku la....tapi dengan ata mau plak yela masa dlm pantang husband aku bila dia nangis je amik dukung sampai tetido kt husband aku...
anak sedara aku ni mulut cukup bising kalo balik je dia mesti meriah punya rumah...
tapi yang x bestnyerrrr kuat nangis la....
anak turun mama kot sbb dulu abah au selalu cerita yg kakak aku ni kuat nangis....hehehehe (jgn marah ye)

ni la anak sedara aku adam harith
kuat nangis ni anak ummi ni....






No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

my baby


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com