Thursday, July 30, 2009

kenapa ni anak ummi???

kenapa anak ummi nie???ciannyerrrr....

nak tau kenapa dgn anak ummi ni????
sebenarnya dia kene marah dgn ata masa on the way nak p amik adk ipar aku nak p gurun nak p tgk bapak sedara hubby aku....(panjangnyerr penerangan...)
mula2 aku pegang dia elok jer pas2 dia turun kebawah sambil menjerit2 xnak ak
u pegang dia...
pas2 dah turun kebawah dia nak tarik tempat api yg boh charger fon 2...
pas2 ata apa lagi ata marah la takut gak tertekan and api 2 jd panas pas2 ata wat "harp..." dia
terkejut pas2 terus tersentot sambil tengok ata bawa kete...
lama dia tgk pas2 aku angkat dia naik balik ok la jap x sampai 10 minit dia dok diam
pas2 dia turun balik kebawah sambil mengeliat2 pas2 dia nak tarik untuk kali kedua(cubaan kedua la tuuuuu....)sambil tengok ata dia hulurkan tgn kat tempat yg sama...
aku tgk jer perangai dia...
pas2 ata nampak...ata tgk dia nak wat apa dulu pas2 ata wat lagi..."harppp..." lepas 2 terus dia diam sampai la kat umah adik ipar aku...
gambar kat atas 2 gambar pas kena marah la2...

cian aku tgk....
x sampai ati plak tgk kena marah....tapi x leh jugak nanti anak2 ni melampau kalo x marah kan....

ni plak gambar sebelom kena marah....


masa ni ok jer lagi...
muka bercampur ngantok....

1 comment:

azrina said...

alahai kesiannya anak mama sorang tu..kena marah yer..

P/s~deq wa dah tembam dari aritu..geram plak tgk..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

my baby


Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com